Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing NHL v letech 2005-2015
Kadeřábek, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing Národní hokejové ligy (NHL) v rozmezí let 2005 až 2015. Tato kanadsko-americká soutěž vznikla v roce 1917 a dnes se jedná o nejstarší a nejslavnější hokejovou ligu na světě. Cílem práce je popsat, jaký vliv má marketing na chod NHL. Studie časově začíná rokem 2005, kdy byla kvůli neshodám mezi hráči a majiteli klubů zrušena celá sezona. S odstupem času jde o rozhodující obrat v historii NHL, protože výluka přinesla zavedení platového stropu, čímž se liga nesmírně vyrovnala, jelikož všechny týmy mohou za hráče utratit pouze určitou sumu peněz. Hlavní pozornost jsem zaměřil na jednotlivé marketingové aktivity soutěže - televizní vysílání, venkovní zápasy, sponzory, Utkání hvězd, výluky, platový strop a příjmy. Značný prostor věnuji i srovnání NHL s nejvýznamnějšími ligami na severoamerickém sportovním trhu. Výsledkem práce je zjištění, že vedení ligy využívá marketing a jeho nástroje v široké míře, díky čemuž NHL získává nové fanoušky a navazuje spolupráci s významnými sponzory. Práce je zakončena nastíněním pravděpodobného budoucího vývoje National Hockey League. Roční příjmy soutěže by do pár let měly atakovat hranici čtyř a půl miliard dolarů. Stejně tak se dá očekávat, že se hokejová liga rozroste o nové kluby v Las Vegas a Quebecu.
Porovnání dopadu platových stropů v NBA a NHL
Hynek, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Porovnání dopadu platových stropů v NBA a NHL Cíle: Hlavním cíle této bakalářské práce je porovnání dopadu platových stropů v severoamerických profesionálních sportovních ligách NBA a NHL. Metody: Pro porovnání dopadu platových stropů se v práci využívá analýza soutěžní vyrovnanosti a deskriptivní analýza vývoje platových stropů. Výsledky: Výsledky naznačují, jaký mají platové stropy dopad na sportovní ligy a jak se tento dopad projevuje a co to způsobuje. Práce porovnává dopad platový stropů v NBA a NHL. Klíčová slova: Platový strop, soutěžní vyrovnanost, NHL, NBA
Marketing NHL v letech 2005-2015
Kadeřábek, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing Národní hokejové ligy (NHL) v rozmezí let 2005 až 2015. Tato kanadsko-americká soutěž vznikla v roce 1917 a dnes se jedná o nejstarší a nejslavnější hokejovou ligu na světě. Cílem práce je popsat, jaký vliv má marketing na chod NHL. Studie časově začíná rokem 2005, kdy byla kvůli neshodám mezi hráči a majiteli klubů zrušena celá sezona. S odstupem času jde o rozhodující obrat v historii NHL, protože výluka přinesla zavedení platového stropu, čímž se liga nesmírně vyrovnala, jelikož všechny týmy mohou za hráče utratit pouze určitou sumu peněz. Hlavní pozornost jsem zaměřil na jednotlivé marketingové aktivity soutěže - televizní vysílání, venkovní zápasy, sponzory, Utkání hvězd, výluky, platový strop a příjmy. Značný prostor věnuji i srovnání NHL s nejvýznamnějšími ligami na severoamerickém sportovním trhu. Výsledkem práce je zjištění, že vedení ligy využívá marketing a jeho nástroje v široké míře, díky čemuž NHL získává nové fanoušky a navazuje spolupráci s významnými sponzory. Práce je zakončena nastíněním pravděpodobného budoucího vývoje National Hockey League. Roční příjmy soutěže by do pár let měly atakovat hranici čtyř a půl miliard dolarů. Stejně tak se dá očekávat, že se hokejová liga rozroste o nové kluby v Las Vegas a Quebecu.
Platový strop a jeho vliv na personalistiku v NHL
Calta, Ondřej ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Bakalářská práce popisuje dopad platových omezení, zavedených v National Hockey League po výluce v sezóně 2004/05, na personalistiku (zejména budování týmu) a hokejový pracovní trh. V teoretické části jsou popsány veškeré podstatné personalistické postupy a pravidla v NHL potřebné pro pochopení následující, praktické části. Dále jsou v ní nastíněna vyjednávání, jež vedla k tvorbě současné kolektivní smlouvy. V praktické části popisuji již konkrétní dopady platového stropu, z nichž některé ilustruji v případové studii. Pravdivost tvrzení hokejových i ekonomických odborníků hodnotím na základě statistických důkazů. Výsledky mé práce naznačují, že platový strop a další omezení měly na personalistiku podstatný vliv, co se výstavby mužstev týče. Roste význam draftovaných hráčů, zatímco objem obchodu s klíčovými hráči klesá. Platový strop též zapříčinil rovnější rozdělení mzdových prostředků v lize na úkor největších hvězd a podpořil zaměstnávání méně zkušených hráčů. Cílem práce je vytvořit základ pro pozdější důkladnější výzkum platového stropu v NHL.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.